• Anon
    May 10, 2016
    Unknown
    Australia
    Just called this number with a friend to see if it meant anything, probably should have looked here first cause I heard about 1/4 of the message about the emergency thing before I hung up; i think that this is actually a legit thing and I really hope I don't get called by the gov lol .-.
  • Benjamin Roth
    March 20, 2016
    Unknown
    Australia
    This is one man you do not want to f*ck with, Entrepreneur on another level so be careful what you wish for
  • Anonymous
    January 31, 2020
    Scam call
    Australia
    Caller: Pizza Steve

    I called this number. and the taco bell lady picked up
    I only had to pay for some of the horsey rides tho
  • don't call the number
    October 8, 2019
    Unknown
    Australia
    Caller: 046666666

    i cold this number and it went to the private number then it was the police whoops never doing that again
  • marshall
    May 19, 2015
    Unknown
    United States
    I really want to call this number now! Have to remember next time I'm near a pay phone!
  • Anonymous
    August 15, 2020
    Unknown
    Australia
    it hung up straight away and was very creepy please try this nothing will happen trust me
  • Anonymous
    September 24, 2019
    Unknown
    Australia
    I called this number and it said it was the NSW parramatta police lmao I hung up straight away but why would they pick a number that has the devils number in it wtf
  • Anonymous
    August 3, 2019
    Unknown
    Australia
    Caller: Knowone

    This doesn’t work guys, just another crappy website trying to get attention, don’t fall for these. All the reviews at the top are by the company themselves knowone picked up and is fake
  • Anonymous
    July 10, 2018
    Unknown
    Australia
    why does it just hang up when you dial the number like usually it would tell you that its not a valid number at least.Very odd
  • Idk
    January 31, 2017
    Prank Call
    Australia
    Rang this number because obviously it's 666 and it said stuff about an emergency, lets just hope I don't die
  • Sus
    May 2, 2021
    Unknown
    Australia
    He immediately hang up
  • Anonymous
    April 6, 2021
    Unknown
    Australia
    same here
  • Anonymous
    October 17, 2020
    Unknown
    Australia
    I’m too scared to try this although some people say it’s fake I’m not sure what to do
  • Any
    October 8, 2020
    Unknown
    Australia
    Caller: I called them

    This number was just a regular persons number lmfao
  • Anonymous
    March 6, 2020
    Unknown
    Australia
    why do you have my dads number aka the devil
  • The devils son karlisel
    January 20, 2020
    Unknown
    Australia
    Tried calling this number 0466 666 666 right yet it goes to voice mail now why the f*ck are they using my dad's number
  • Joe
    November 22, 2019
    Unknown
    Australia
    Caller: Mama

    ...
    it smells like updog in here..
    whats updog?
    NOTHING MUCH HAHAHAHA
  • Anonymous
    October 8, 2019
    Unknown
    Australia
    Caller: unknow

    i was calling this message saying bagesh de bear and i didn't say anything and i feel arrested
  • Anonymous
    October 1, 2019
    Unknown
    Australia
    My d*ckhead of a brother told me to call this number and boy do i want to kill him, im also a downy who has tanties
  • Anonymous
    September 19, 2019
    Unknown
    Australia
    Same 😂

Do you have a comment about 0466 666 666?

Your name
Who called you?
Message
Call type
Join the discussion...
Post a comment
Spam Report Card
Spam Score
57.50%

2 complaints this year

42 total complaints

Recent Comments